Faste læsere

søndag den 2. december 2012

Så ankom december med sne og nisser og selvfølgelig jul i den gamle by Aarhus

December!!! og så kom der sne allerede d. 2. december og de siger det holder helt til jul, jubiiii!!! jeg elsker sne.

Giggs fyldte 13 år i stilhed, jeg var syg og vi lå og hyggede os på sofaen :) Giggs min gamle ven har gigt og har den sidste tid haft rigtig svært ved at gå, så det bliver små korte ture og så passer jeg rigtig meget på ham.

Diva træner stadig i Sanne´shundecenter og  det går rigtig godt, stille og roligt fremad:) Vi var i Middelfart til den sidste udstilling i KSS, klubben for små selvskabshunde, der mødte vi en masse af de andre griffon mennesker og det var så hyggeligt...

Og så er jeg jo begyndt at vinter bade i Grejs å, en lidt kold men rigtig sjov oplevelse, selvom jeg tror nok de fleste syntes jeg er noget skør ;)

Diva på baljen

ja her er jeg så i åen....

min dejlige familie på årets tur til den gamle by :)

smukke smukke Joy med et styks charmeprins <3

min søde mor

min datter Carina og Asger

Heidi med Cille til udstilling i Middelfart

denne vinters første sne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar