Faste læsere

mandag den 19. august 2013

nyt familiemedlem på vej

Sommeren er ved at gå over i noget der ligner sensommer, vi har dage med sol og varme og vi har dage med regn, men vejret har ingen betydning på min glæde over at der nu er mindre end 3 uger til at familien bliver forøget med en lille griffon mere :)

Hoepfner Grynte Griff holder sit indtog d. 6. september og jeg glæder mig rigtig meget.

Sommeren har budt på dejlige dage i campingvognen med min elskede Brian og vores meget gode camping venner, men den har også budt på et brud i min dejlige familie..... Jeg er ganske enkelt blevet valgt fra! Ynglings kusinen er ikke længere ynglings :( det gør mig trist men det kan ikke være anderledes helt ude af mine hænder som det nu var.
Og så mistede jeg Aisha :( kroppen kunne bare ikke holde mere, øv!!! hvor var det hårdt og jeg levede det gamle mønster fuldt ud, trak mig ind i mig selv og rejste alene på camping og sørgede for mig selv..... nu er det så endnu en lukket knude i min mave! noget jeg ikke kan dele med andre.

Så godt er det at jeg bliver holdt i gang, Sus du dejlige menneske, jeg elsker dig meget højt, tak fordi du kom ind i mit liv og tak fordi du er her! lige her hvor jeg kan se og mærke dig :D

Jeg er efter ferien startet op på fuld tid på arbejde igen efter at have gået sygemeldt siden januar, det er dejligt og livsbekræftende igen at være sammen med de søde børn, men ikke mindst mine dejlige kollegaer :)

Hundene finder jeg også tid til og nu er der igen overskud til både arbejde, træning 4 aftner om ugen og min dejlige familie.

LIVET ER SKØNT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar