Faste læsere

lørdag den 7. december 2013

December!!! Lige hvad jeg manglede :D

Lad så julefreden lande over mig og mit lille hjem….
Det har været et travlt år, men også det år hvor jeg, JEG!!! blev ramt af en depression, underligt jeg havde slet ikke set det komme….. Men heldigvis er det nu et overstået kapitel og jeg vil forsøg at undgå de belastninger der kunne få mig den vej igen…..
Jeg er heldig jeg har en dejlig familie og nogle rigtig gode venner der har været her, et par forsvandt undervejs, trist men det bliver jeres tab.

Jeg kan nu d. 8. december se tilbage på et år hvor jeg startede med at udstille Diva, min lille elskede stressbombe <3 det går jo okay, så vi forsætter og skal nok nå det vi skal. Lille Diva er blevet til en mere griffon, Grynte har holdt sit indtog her i huset og med hende fulgte Gunhild som vi låner helt frem til maj måned, der er nu rigtig liv i huset.

Jeg er lige blevet færdig, med et diplom modul som sprogvejleder, det var hårdt, rigtig hårdt, og de sidste uger havde jeg migræne og led igen af svimmelhed, men nu er opgaven afleveret, og jeg kan kun vente på, at få resultatet.

Nu hvor december er landet, er vi i gang med at jule, jeg elsker julen!!! og i år skal jeg have hele min dejlige familie og mine forældre til juleaften, det bliver så hyggeligt.
Traditionen tro har jeg været i Den gamle by i Århus med Carina, drengene og min moar. Det blev endnu en dejlig dag og vi nød hinandens selskab og fik lidt julestemning med hjem.

Nu vil jeg bruge resten af vinteren på, at samle kræfter, til næste års mange projekter….
lave lidt liner, læse nogle bøger, forsøge at strikke lidt og bruge rigtig mange timer i selskab med mine hunde…..

Jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig jul, og et godt og lykkebringende nytår, pas på jer selv og dyrene

Grynte og Gunhild
Diva i ringen i Middelfart

årets nisselandsby


Ingen kommentarer:

Send en kommentar