Faste læsere

mandag den 31. marts 2014

Lidt nyt er der da.....


For 55 år siden gav mine forældre sig den bedste og største bryllupsgave de kunne ønske sig, MIG!!! :)
Jeg havde en dejlig fødselsdag, først en kort arbejdsdag, så fandt min søster tid til et kort besøg, og så kom to af mine dejlige, søde børn, et styk's svigersøn, to Charmeprinser og mine forældre til spisning....
Vores yngste har lige købt hus, det er han så i fuld gang med at sætte istand, sammen med morfar og farmanden. :) Dejligt at de tre når at få den oplevelse sammen.

Ellers er campingsæsonen startet, og vi nyder vores rolige weekender i det vestjyske, med alle hundene. :)

Kage til kollegaerne :)
Gaven fra Brian <3
Sko fra de søde børn :)
Fru Fifi Jørgensen, en lille gave til mig fra mig
Diva og Grynte på skovtur i Blåbjerg
gaven fra lille søster Anne :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar