Faste læsere

søndag den 20. maj 2012

iiiih hvor sker der meget på kort tid.....

Jeg har været til konkurrence med Aisha, Waco og Cuno, jeg er da ret godt tilfreds med resultaterne :)
Cuno stillede op i begynder uden bog og scorede 81 point, det var skisme da ret meget bedre end jeg lige troede :)

Waco havde en føre der fejlede, jeg fik ikke snoren af min ny øvede hund og  fik derfor ikke point :((

Aisha blev øvet mester og er nu i ekspert klassen i DcH :) mor er meget tilfreds med sin gamle pige.

Waco har så været oppe i begynderklassen i DKK og blev her begynder mester og er nu også her i klassen for de øvede hunde :)


Waco med roset :)

Jeg stiller i DcH i Esbjerg d. 2. juni og i Vejle d. 9. juni med både Aisha og Waco og jeg glæder mig rigtig meget.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar