Faste læsere

mandag den 28. maj 2012

Pinsen 2012

pinse 3 dage fri og så kom sommeren forbi:)

min pinse startede allerede fredag, sygemeldt med migræne og snot i hele kraniet!
Øv! hvor er det træls, jeg hader at spilde fridage på at være syg, nå men heldigvis fik jeg det bedre i løbet af lørdagen og der var jo så stadig to fridage at gøre godt med...

Jeg startede som sagt med hovedpine og det eneste der virkelig hjælper er en lille pille og så bare at sove det væk, hmmmm! men man får det nok ikke sovet væk ved at ligge i solen og vågne op skoldet og øm og helt rundt på gulvet og ikke mindst tøøøøørstig! Jeg havde lagt mig i skyggen med solen flyttede på sig mens jeg sov, sådan noget snyd....

Nå, men resten af pinsen gik jo bare rigtig godt, der var dejligt med varme og sommersol og jeg fik hygget og slappet af og fik gået nogle gode ture med hundene.

Søndag hentede Brian så Asger og Niklas, de to dejlige krudtugler! 
Lad festen begynde må være en passende overskrift;
de to elsker vand så vi havde fyldt bade bassinet og det blev brugt rigtig meget denne pinse:)



 



vi fik selvfølgelig også drengene med ud på nogle dejlige gåture,  Niklas er en værre cirkus artist og en vågen dreng der bare ser alt.


balance bom lige nøjagtig hvad en frisk dreng har brug for...


Det er lidt svært


Niklas har nu to hunde han kan gå tur med og han træner allerede ihærdigt på at lære kunsten at have mere end en hund:-D

Hov! i to jeg bliver hivet midt over jo da!!!!

Niklas finder en hugorm der er kørt over....

det kræver et nærmere eftersyn;)   





Ingen kommentarer:

Send en kommentar