Faste læsere

mandag den 3. september 2012

sidste chance!

Jeg har nu brugt den sidste chance jeg havde for at kvalificere mig til DM i DcH 2012. Så tilbage er der bare at håbe på at min sidste plads på listen kan holde til de angreb der kommer i den kommende weekend, selv skal jeg have Niklas og Asger med på camping, så jeg kan ikke stille i nogen konkurrence.


 Her i Weekenden var vi en tur i Herning, det var et rigtig godt stævne og vi havde en dejlig dag, jeg havde kun tilmeldt Waco  og vi tog Diva med, bare sådan for hyggens skyld og for at træne hende i at ligge i bur når jeg arbejder med de andre hunde. Vi mødte Magda, en Solvangs griffon og de fik lige hilst på hinanden:)



Søndag tog jeg en tur til Trelde for at plukke brombær, jeg havde alle de små med og de nød turen til stranden hvor de alle fik svømmet og løbet sig trætte på stranden hvor der ikke var andre end os, hvilket nok skyldes dels at det var om morgenen dels at der ikke lige i starten var speciel meget sol;)


gamle Giggs henter bold



jeg bar Diva ud til knæ højde og sænkede hende forsigtigt og hun svømmede ind

Cuno er en rigtig vandhund

når Cuno kom med bolden stod de andre klar til velkomst

<3 Cuno <3

søndag middag hentede jeg så Bumle og han fik en tur i skoven med Aisha, Waco og Diva bagefter var der fred og ro.

godnat og sov godt:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar