Faste læsere

tirsdag den 28. august 2012

rally i silende regn og besøg af niecen i campingvognen

Jeg har været til rally konkurrence med Aisha og Waco, en flot 3. plads til Aisha hun tabte til nr. 2 på tid med 96 point, Waco vandt konkurrencen i åbenklasse med 97 point......

Med var Maria, en af mine niecer og vi havde en rigtig moster / niece dag med hygge og snak og så passede hun Diva for mig mens jeg var inde på banen:)

Maria i fuld gang med at rejse hundeburer så vi kunne få hundene ud af bilen.

Maria og Diva i tørvejr i mit fine nye telt, der holdt tæt:)

sådan ser en super glad vinder ud, vi havde en dejlig dag trods regnen men det at vinde gjorde det bare til en endnu bedre dag.....
Maria tog med på camping og vi fik travet et par gode ture i skoven, ja, ja vi var også på shopping og fik købt nogle lækre bukser til hende :) hahahaha og så var den søde pige så træt at hun slet ikke vågnede under tordenvejret og det buldrede og bragede løs.....

Søndag morgen stod vi op og tog lige en times zumba, puhaaa!! det var varmt og hårdt, men vi havde det sjovt. Vi er enige om at sådan en weekend må vi have igen en anden gang:)




vi fik tid til nogle gode gåture i skoven med alle hundene og igen hjalp Maria med hundene her Giggs og Diva.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar