Faste læsere

lørdag den 4. august 2012

sidste uges ferie:)

Jeg har haft en fantastisk ferie, delt op i to omgange, det er ikke lige min smag men jeg fik alligevel en rigtig dejlig ferie ud af det..... Med masser af hunde og sol og læsning og så alle de dejlige gåture i naturen omkring Henne Strand.

mit sommerferie hjem, bemærk venligst den smukke blå himmel:)

dette taler vel for sig selv

Ih hvor jeg elsker de små overraskelser jeg finder

hensat til et andet sted på jorden

det der i denne ferie måske kom til at fylde mere end noget andet, mit besøg hos Heidi sammen med de andre tosser og så alle de små Griff hunde

Sussi med Bumle´s moar!

et smukt køretøj der henledte tankerne på min barndom, jeg tror sørme min onkel havde sådan en fin dytbil

Divaén over alle holde øje med sit hof!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar