Faste læsere

mandag den 20. august 2012

det er godt nok varmt....

Aaaaaah! godt at varmen nu er på ned ad gående.......

Jeg har det varmt, jeg elsker sommer men den skal gerne være mere dansk, altså sådan ca. 20 grader og helt bestemt ikke her i nærheden af de 30.

Jeg har ellers trods varmen lavet en masse hunde et eller andet, vi har været til konkurrence og jeg har trænet de forskellige hunde og så har den stået på mange lange gåture :)

Asger fjerner ukrudt

på jagt efter et flyvende objekt

I denne weekend har jeg taget en fridag til at starte op på, da der er post Danmark rundt og de runder Vejle om fredagen har jeg for ikke at bruge alt for lang tid i en kø tage en ferie dag. Nu står valget så på camping fra torsdag aften eller cykelløb om fredagen efterfulgt af Horsens middelalder festival..... svært, rigtig svært valg, næsten umuligt at vælge mellem.....................




slet ikke arrangeret

weeeeeeee!!!

heeeeeey du hvad har du fået øje på?

1 kommentar: