Faste læsere

torsdag den 5. april 2012







Carina, Niklas, Asger og Bumle har været på besøg i campingvognen et par dage, det blev til nogle dejlige gå ture i skoven:) selvom Niklas ofte valgte at blive hjemme ved morfar.
Vi fik også svømmet et par gange, vandet var meget koldt, der var noget galt med veksleren? tror jeg det hed...
Carina fik også startet op på at strikke en trøje til Bumle, så må vi håbe der bliver tid til at hjælpe hende færdig i løbet af foråret.
På vores vej rundt i skoven så vi mange skovmyrer der havde travlt med at forbedre skaderne på deres myretuer efter vinteren, se selv her hvor de har travlt:)







 På campingpladsen kom der besøg af et grønt dyr der hedder Toppy og som kommer med noget til børnene, Niklas fik sin helt egen pose små gulerødder:)
 Her er så Niklas og Carina på vej tilbage efter at have opsøgt Toppy.
                                                                      Brian og Asger

Der blev selvfølgelig også tid til at handle og vi fik købt sko til Carina, sandaler til begge drenge og tøj til Niklas:)
Min fødselsdags gave fra Brian er den nye ipad og den blev der også tid til at af prøve, der er hentet mange spil til Niklas og Carina har spillet rumble.

Tirsdag havde vi også besøg af Kenneth, det var lige noget der passede Niklas der bare elsker sine onkler:) Selv syntes jeg det var rigtig dejligt at se min store søn igen, der går bare alt for længe imellem...

Nu er Kenneth, Carina og drengene så draget hjem igen og her er så stille at jeg må have tv´t til at gå i baggrunden;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar