Faste læsere

onsdag den 25. april 2012

Waco har været til rally træning i dag, det er jo ellers Cuno´s dag, men da jeg skal til konkurrence i Horsens på søndag, ja så valgte jeg at Waco skulle træne lidt i dag og så tog jeg med terrier klubben til hundesvømning i Dortheasminde, med Diva og Cuno bagefter.Det var Diva´s første svømmetur så jeg var noget spændt på hvordan vi skulle takle det at hun bestemt ikke er specielt glad for vand da, hverken som regn eller som vandpytter eller åer eller havet......
iiih altså jeg er såsåå våd, må jeg komme op nu.....

Diva svømmer det bedste hun kan

der var hele tiden en hjælpende hånd til den lille pige:)



Cuno har prøvet det før og ved at svømning er en af hans kompetencer


efter en pause i mine arme fik darling Diva lige en svømmetur mere:)

Cuno fik hurtigt svømmevesten af og straks gik det bedre:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar