Faste læsere

mandag den 2. april 2012

                                                                        ramsløg! I dag har jeg hentet ramløg til min vesterhavsven, Tommy elsker alt fra naturen ihvertfald hvis det kan spises:) Han har hjulpet mig med at lære nogle af de danske svampe at kende og at hente ramsløg til ham virker som en lille ting at give til gengæld.






jeg har haft en fantastisk dag, hvor jeg startede dagen med en mindre gåtur med Giggs, Cuno og lille Diva, Brian gik så med Aisha og Waco efter morgenbrød, eller go´morgenbrød som Niklas plejer at kalde det...
Efter morgen maden fik vi os en lille svømmetur og jeg jeg kørte med de tre små hunde mod Vejle.
Jeg fik her så altså lige hentet ramsløg ved Trelde næs, hundene fik her også lige mulighed for at hilse på et par heste og en lille løbetur ved stranden blev det også til.





Dagen sluttede så med endnu en trænings time i sanne´s hundecenter:) hvor træner Elsebeth gav både ros og ris, hvilket jeg slet  ikke så komme.... jeg træner for meget og er for kedelig...
Dejlig med lidt kritik, specielt når det er på rette plads...

Træningen går nu rigtig godt med Diva og det er virkelig dejligt at være på et hold med en træner jeg ikke kender:) altså nu kender jeg jo godt Elsebeth, men ikke hvad og hvordan hun træner sine hold, indtil videre er jeg godt tilfreds og nyder en time med nye venner og god træning af vores hunde:D

Efter træningen var det tid til kaffe, og mens kaffen kølede af fik de søde små hunde vapser da lige et lille legefrikvarter i hallen, som det måske kan ses går der nok længe inden de kan bruges på en agility bane, med mindre reglerne laves om så man skal under forhindringerne og ikke over:)









1 kommentar:

  1. Nåh hvor er Divaen da bare fin i sin lille fine pelstrøje - som selvfølgelig er pink, intet kan andet kan passe til en rigtig Diva ;)

    SvarSlet