Faste læsere

onsdag den 11. april 2012

rally træning med et par slemme drenge

onsdag! i dag er det Cuno´s tur til at træne på hold og det gjorde han rigtig godt, vi gik tre forskellige baner og den første gik super godt, de to andre var prægede af at han mødte en sød lille grav/jack russel hun hund;) ikke til at stå for når man er en pigeglad lille terrier hanhund, omend der jo nu mangler en væsentlig del af hanhunden...

Nå, da vi havde kæmpet os gennem de tre rally baner hentede jeg Waco som havde fået lov til at deltage i dag, han stiller op i Horsens i DcH d. 29. april... desværre havde han så lige en off dag! stress og sjusk og lidt napperi i mit maveskind øv øv øv!!!
Hver gang jeg tror at nu er han færdig med det pjat, tjaaaa..... så gør han det lige igen et par gange:( nå vi må jo træne det væk med tiden, håber jeg da.

Diva var også med, bare for lige at hilse på:) Hun er en værre lille spetakel mager den lille dame:) vov vov vov vov gø gø gø hele tiden...... hun bliver så bare slæbt med igen og igen og på et tidspunkt holder det vel op igen:)

Jeg fik hilst på John i dag, han var på besøg i klubben, han skal med på ungdomslejren igen i år, og  når man sådan står og taler om lejren, ja så kan jeg da godt savne det lidt, men med nu 5 hunde og familien der har vokseværk så er der bare ikke tid til lejren...Men jeg savner da alle mine venner fra lejren, det var jo på lejren vi mødtes og nu ser jeg dem jo aldrig:(

Nu skulle jeg så have været til træning med Waco i morgen, men vi har et møde på arbejde så han må vente til næste uge med at se og hilse på sine venner på Sanne´s alternertive hold:)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar