Faste læsere

torsdag den 19. april 2012

 I dag har jeg været til træning på Sanne´s super duper hold:) Det 
 var rigtig godt, Waco var sååå dygtig i dag og drillede kun lidt.
Inden træning gik jeg en dejlig tur med Waco og Diva, det var helt afslappende, de to er gode sammen der var slet ingen stress og vi gik en tur helt uden lyd på.


Jeg hører en lyd, det gør jeg også men hvor kommer den fra tror du?

Diva syntes nu at Waco går noget langt væk.

Hvaaad! kommer du snart du?

dagens sjove indslag var leg med hulahop ringe:)

Waco trænes i at blive i position.

og stå! det gik fint .... jeg har jævnligt noget nyt der skal trænes forfra eller hvor vi træner sikkerhed, med Waco. Den skøre smukke hund finder hele tiden på noget nyt, så jeg keder mig aldrig. Undskyld billede kvaliteten, de er taget med mobil telefon.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar