Faste læsere

torsdag den 12. april 2012

ingen regel uden undtagelse, her kommer lidt om en arbejdsdag

 Dagen startede jo fint med en audi der kørte uden problemer hele vejen til Fredericia:) Vel ankommet til arbejde gjorde nogle af børnene, Sanne og jeg os klar til en affalds indsamlings tur på volden...

Wiiiiiiiiiii det er lang tid siden jeg sidst har været på volden, siden sidst er der nu blandt andet lavet en bro over vold anlægget og tro mig den var virkelig skræmmende at gå over.
Den bølgede sig når man gik på den......
 Rundt omkring på volden kunne man se andre sjove motoriske tiltag, rigtig god ide at bruge volden til en anden form for Tarzan bane til børnene og eller legesyge sjæle;)
 Børnene skulle lige trække vejret et par gange inden vi begyndte på turen over vandet...
 Nogle af dem fandt det mest sikkert lige at sætte sig på numsen det første stykke over, der hvor det gik ned af, der kom også spørgsmål om hvor sikker vi nu var på at man godt kunne gå over uden at falde i vandet.

Puuuha! vi nåede alle over på den anden side i sikkerhed og kunne starte vores klatren mod toppen af Dronningens bastion, herfra gik det videre og vi fik samlet en hel del affald. Det var nu ikke meget affald der var på volden, mest var det hunde efterladenskaber der lå adrrr!! jeg hader når hunde ejere ikke samler op efter deres hund.
 Vi gik på stranden for at spise og se efter forsteninger:)
Jeg fandt mine to aller første vættelys Jubiiii:D jeg er så glad for endelig at have fundet et vættelys...

Kig efter på billedet så kan du måske finde det ene stykke:)
I vandet så vi en stor gren, selvom børnene nu mente det var en haj der svømmede rundt der ude:)

Det var en rigtig god tur for både børn og voksne og resten af dagen gik også godt, selv mødet efter arbejde kunne ikke ødelægge den dejlige stemning jeg kom i efter vores tur. Nu glæder jeg mig så til i morgen hvor vi skal have bål og lave mad over bålet:) og så kommer der jo en weekend..... dejligt med en fire dags uge, flere af den slags tak:D

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig arbejdsdag <3 Gid der kommer mange flere af den slags

    SvarSlet
    Svar
    1. ja godt der også er den slags når nu arbejdet tager så meget af ens tid:)

      Slet
  2. Svar
    1. vættelys er den bageste forstenede del af skallen fra store urtidsblæksprutter.

      Slet