Faste læsere

søndag den 22. april 2012

Weekend i Henne i dejligt vejr:)

 Vi har haft den mest fantastiske weekend og jeg har brugt min stakkels krop så meget at jeg har ondt både her og der, det er så dejligt. Der er selvfølgelig en masse billeder også og her er der nogen af dem, selvfølgelig med lidt tekst.... Det første en en gammel bunkers fra krigens tid, der er malet lidt grafitti på og den er da meget sød;)
Diva´s første tur til Vesterhavet, det var fredag aften og ved at være mørkt men jeg syntes altså at nu skulle hun møde det store hav.

HVAD ER DET??? jeg får jo våde poter, hvad er det lige du har tænkt dig med denne tur, menneske?

Lørdag gik det straks lidt bedre, jeg gik en laaaang tur, faktisk nok lidt for lang til Diva, men hun skulle med syntes jeg. Her komme hun i strakt galop efter Cuno der er en rigtig vandhund:)

Cuno ved hvad der er godt, så efter et bad i havet er det tid til at rulle sig i sandet.

Idrrr..... nu fik jeg jo våde poter:(

Hvad er det nu der er så godt ved det vand?

uuuuha altså! jeg vil gerne med dig men mine poter bliver våde....

Waco og Aisha elsker også vand og de fik en rigtig lang tur efter de små, 2x5 kilometer klarede jeg lige den lørdag, efter først at have været en time til bosu,

Weekendens godbidder var disse tørrede fiske piller, de lugter af ? Fisk! Hundene elsker dem så det er bestemt ikke sidste gang vi prøver dem.

Søndag startede jeg dagen med hundelufte tur og så en lille svømmetur, så kørte jeg i skoven og gik en tur med alle hundene.. Desværre fik jeg så migræne og sov resten af den formiddag, men lige inde vi kørte hjem fik Waco og Zuri tid til at lege, de to elsker bare hinanden:)

tungen lige i munden:)


2 kommentarer:

  1. Det ser ud til at have været en dejlig weekend. Lige bortset fra din migræne søndag :-( Hundene ser da også ud til at nyde det derovre. Hils Brian

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det har været en dejlig weekend, min migræne er ret træls og kommer som vinden blæser, men heldigvis kan alle de piller jeg har prøvet tage den:) det tager bare et par timer hver gang og jeg falder i søvn af dem:(
      Hundene nyder det bestemt! lange gåture og samvær med deres mennesker hele dagen lang, det er livet for en hund tror jeg:)

      Slet