Faste læsere

søndag den 15. april 2012

FDF spejdercenter i Vork bakker, hold nu op for en natur der er.

Majbritt og Karina i køkkenet.
gul anemone



Efter en dejlig dag, der startede med den vanlige gåtur efterfulgt af en rask lille svømmetur. Hvorefter jeg kørte mod hjemmet med alle hundene:) selv skulle jeg jo hjælpe ved DM i Nordisk. Det blev en rigtig hyggelig eftermiddag hvor jeg mødte mange gamle venner og fik set lidt hunde arbejde:D I love it <3
Der er god nok smukt i Vork bakker, jamen altså i skulle se en dejlig natur.
Da jeg kom hjem fra DM, fik vi lidt at spise, der var rigtig mange rester fra køkkenet i Vork med hjem så vi blev mætte nok og der er også til i morgen med. Nu var tiden så kommet for vores aften gå tur som i dag blev til en dejlig skovtur:) Jeg fandt gule anemoner, de er så smukke syntes jeg. Aisha og Waco to en lille svømmetur i en af vandhullerne i skoven, Diva nøjes med at løbe ved bredden, man skulle jo nødig få våde poter;)
Det blev til en super dejlig Weekend og nu er det snart sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar