Faste læsere

mandag den 16. april 2012

Så har Diva igen været til træning i sanne´s hundecenter

 jubiii!!!:D vi har endnu en gang været til træning og Diva er super dygtig, jeg er så stolt af hende. Hun forstår hurtigt hvad hun skal og hvordan det skal gøres:) og jeg må indrømme Bumle hunden det store handyr er altså også dygtig, synd for ham at han skal trække rundt på den ejer;)
Diva med sin nye sele og det store overblik
I dag lærte vi hvordan vi kan begynde at gå rundt om hunden mens den bliver siddende:D det gik altså rigtig godt, Diva er super hurtig så det kunne hun bare på ingen tid...
Det var straks noget andet med dæk øvelsen, Elsebeth siger at klikker metoden tager for lang tid når hunden skal lære at dække og jeg er da tilbøjelig til at give hende ret, der ud over har jeg et helt specielt ønske om en slags dæk som i DKK, det er den jeg bruger i rally og den giver en glidende sit, stå og dæk på stedet uden at forpoterne flyttes.

I dag trænede vi også balje øvelsen igen, nej øvelsen og tag øjenkontakt også selvom der er en hånd der blafre rundt oppe i luften;) sit og hjemkald var også med igen i dag. Det har været en dejlig trænings time og jeg glæder mig allerede til næste gang:D
der trænes dæk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar