Faste læsere

søndag den 8. april 2012

Påsken en dejlig tid på året




iiiih! altså hvor er det dejligt at have fri, påsken er en rigtig god ting:) Påsken varsler lysere varmere dage forude og snart kommer den næste helligdag og den næste og pludselig er det sommer:)









Jeg får travet nogle ture med hundene og det er så dejligt at kunne gå flere gange om dagen modsat når jeg er på arbejde og ikke har tiden til mere end en enkelt gåtur om dagen...

Jeg har været til Bosu, en motionsform hvor man i stedet for et stepbræt bruger en halv bold i en form for ramme, det er rigtig godt til at få pulsen op:)
Zumba står også på programmet i år her på campingpladsen og det passer mig da rigtig fint, jeg elsker zumba og også her får jeg pulsen op, målet er også at jeg sammen med fornuftig kost kan få tabt mig i år....

Så har jeg selvfølgelig shoppet amok!!! fyrfads lys, plastik påskeæg i farver til at lave et tysk påsketræ til næste år:) tøj og tøj og sko og en flexi line til smukke dejlige Diva i pink, selvfølgelig <3




Se lige disse seje lys, måske må jeg bare eje sådan et par stykker, men denne gang gik jeg nu uden...


Disse urtepotte skjulere er altså også seje, men til 200 kr. pr.. stk ja så gik jeg også uden at købe dem, men måske en anden gang;)


Jeg har også fået købt nogle bøger og jeg regner med at få læst dem i løbet af foråret, jeg har læst en del her i påskeferien men det med at strikke har det stået lidt stille med, men nu mangler Diva jo heller ikke tøj på kroppen så det går nok.
Nu er der så 1½ dag tilbage af påsken og jeg må sige at i år har den altså været en anelse for kort.

God påske til jer alle:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar